fredag 8 februari 2008

Äntligen fredag...

En av de tuffare veckorna. Och jag avundas inte mina kollegor runt om i landet nu när melodifestivalen drar igång. Men vi håller väl tummarna för Amy! Jag gör det i alla fall...

Möten, möten och åter möten. Veckan avslutades med styrelsemöte och efter det en mängd detaljer på vår nya sajt www.welcome2work.se som drar i gång på allvar i nästa vecka.

Många beslut som skall tas i projektet hur mässan skall arrangeras och kommuniceras. Men vi kommer närmare ett antal lösningar för varje dag som går.

Kul också med alla nya intressenter i projektet. Mycket tid går åt att besöka och undersöka intresset, men de allra flesta är "på" vilket är roligt. Kul också med allas engagemang och samtalen börjar komma från människor i precis rätt målgrupp. Jag hoppas att vi kan hjälpa alla att hitta en spännande arbetsgivare.

Bra att Arne finns som lite spindel i nätet.

Camilla började i veckan. Lite kul att alla tror att hon är släkt med Tommy på HV71! Kanske ett resultat av att alla medelstora platser rekryterar i de inre nätverken. Men inte vi!
Men jag får tydligt dementera. Camilla är inte dotter till Tommy!

;-)

Nepp, är pappaledig idag och det börjar bli dags att fixa familjefredag.
Tanken är Tacos för en gångs skull. Annars är det Liban Deli som gäller, men orkar inte hämta idag. Bolibompa, barnen i säng och sedan slänga sig i soffan och spana i På Spåret.

Kanske dags att komma till Jönköping idag?

;-)

Nepp, det var allt för idag.

Lev väl därute...

Inga kommentarer: