fredag 28 mars 2008

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kvitterat. Pasi jag älskar dig...

Undrar om ljungbysonen vågar döma mål till hv?

Han har ju inte direkt dömt till hv:s fördel tidigare...

Som jag trodde. Ljungby pallar inte trycket.
Kan se rubrikerna i morgon. Hesa fredrik hade inte gett ifrån sig sitt läte.

Ännu mer förbannad....

På ämnet förbannad.
Snacka om patetiskt när en fd. tennisspelare (som knappt någon kommer ihåg) går ut med rykten som en "kompis" gett till honom. I direktsändning. Hv71 har under eftermiddagen demeterat att spelarna ens varit i Malmö den aktuella dagen.

Skärpning janne gunnarsson. Jag fick leta bra länge efter rätt namn och för den som inte vet har han aldrig vunnit någon stor titel i tennis. Kan ana en viss avundsjuka från Växjö att det finns elithockey i Smålands största stad, Jönköping. Växjö Hockey får växja till sig...
Tänk om SR Jönköping skulle hosta ur sig ett rykte om Carro? Vore en kul kontrast.

Nepp, nog med aggretioner och över till berömm. Calle Johnsson är en mycket bra kommentator i Canal+. Han ser och kan analysera händelserna på ett bra sätt. (Såg matchen förövrigt via webben vilket var riktigt bra).

Ha en nice helg och jag lovar att ha på mig min HV-tröjja på söndag. Kanske är domaren mer på vår sida då?

Jag vet. Jag älskar Jönköping och är patriotisk, framförallt vad gäller idrott.

Alltid!

Inga kommentarer: