onsdag 9 april 2008

Cloetta Center anfaller Jönköping.

Tandborstar på!

;-)

Kul initiativ och jag måste leta rätt på dessa så goda bitar.

Tillhör faktiskt mina favoriter. Särskilt på fredagskvällar efter myset med familjen.

Erics har nog varit inblandade. Så många ordvitsar har jag inte läst på år och dar.
Riktigt kul och bra initiativ! (Läs: Jag menar det, inte med ironi)

Annars har dagen flutit på.
Alla jobbar hårt med nästa evenemang i Göteborg då vi intar staden för att träffa fler människor i rekryteringsprojektet Welcome2work.

Inbjudningar
Program
Artist
Och allt annat förstås.

Kultur...
I kväll är det träff på Saab Training för att diskutera kulturens betydelse för en attraktiv region. Synnerligen lämpligt att lägga den samtidigt som första finalen hemma. ;-) Men får hitta en lucka och smita in i arenan.

Men har suttit och spanat in lite rolig statistik under eftermiddagen på temat kultur, men som jag inte hinner återge just nu, men jag återkommer.

Nepp 18:00 smäller det om kulturen på Saab.

Lycka till HV
Lycka till LHC
Lycka till Cloetta Center (försökte att komma in på Cloettas sida men den ligger tyvärr nere så ni får gå in senare)

Inga kommentarer: